اس ام اس های خیانت و نامردی-دیماه۹۱(سری۲)
مطالب روز

 

سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند
اما وقتى تو نیستى
هیچکس نیست دلم را گرم کند!
::
::
نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی ، به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی ، نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی ، به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی ، نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم  تا ابد نشاندی . . .
::
::
ترکت میکنم ، تا هر سه راحت شویم …
من ، تو و رقیبم
من از قید تو ، او از قید من و تو از قید خیانت …
::
::

دلم گرفته از آدمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن ،

از آدمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون مال تو نیستند،

از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره
::
::
در آغوش خودم هستم
من خودم را در آغوش گرفته ام ! نه چندان با لطافت و نه چندان با محبت
اما وفادارِ وفادار
::
::

کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده

باشد به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست

به نامردانی چون تو دیگر دل نخواهم بست
::
::

سوت پایان را بزن

من حریف هرزگی تو

و احمق بودن خودم نمی شوم
::
::

آنقــدر مرا سرد کرد

از خودش .. از عشق ..کــه حالا بــه جای دلبستن یخ بسته ام

آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد ..لیز می‌‌خوریــد
::
::

 “دوستت دارم”

تکیه کلام تو بود

من بی جهت به آن تکیه داده بودم
::
::
این تو نیستی که مرا از یاد برده ای
این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند
صحبت از فراموشی نیست ، صحبت از لیاقت است !
::
::

اینجا زمین است ، زمین گرد است !

تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!

حال و روزت دیدنیست
::
::

اگر روزی دشمن پیداکردی ، بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی

اگر روزی تهدیدت کردند ، بدان دربرابرت ناتوانند

اگر روزی خیانت دیدی ، بدان قیمتت بالاست
::
::

گاهی ناخواسته

از کسی بتی میسازی

که از دست ابراهیم هم کاری بر نمی آید…
::
::

درد را از هر طرف بخوانی همان درد است اما

در مان را از ان طرف که بخوانی

نامرد است
::
::

گفته بودی “تا قیامت دوستت دارم”

امروز نیستی

و نمیبینی که چه قیامتی بر پا کرده‌است در من
::
::

چه اشتباه بـزرگیست ، تلخ کردن زندگیمان

برای کسی که در دوری ما

شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند . . .
::
::

اینطور نمیشود

باید یک غریق نجات همیشه همراهم باشد

غرق در فکرت شدن اصلا دست خودم نیست …
::
::

بگو کجا پنهان شده ای

که در قهوه ای سرکشیده ام هم

فالگیر پیدایت نمیکند . . .
::
::
همیشه درد از دیگران است
گاهی از نبودنشان
گاه از بودنشان

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 23 دی 1391برچسب:اس ام اس های خیانت و نامردی-دیماه۹۱(سری۲), :: 16:16 :: نويسنده : s2s m2m

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sv'vld و آدرس shahinm2m2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 80575
تعداد مطالب : 139
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1